Garantia Produselor
Perioada de valabilitate a garanției standard
- Beneficiezi de certificate de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor pentru toate produsele vândute și livrate de către SizzMag.
- Garanția standard pentru un produs este de 24 de luni de la data achiziției.
- Garanția standard pentru persoanele juridice este de 12 luni de la data achiziției.
- Reparatiile independente, moficicarea/ ajustarea anumitor compnente, socuri mecanice, inundare, lovirea sau oricare alta forma de utilizare nonconforma a unui produs duce la anularea garantiei produsului.
Trimiterea unui produs in service
- Pentru a trimite un produs in service acceseaza sectiunea " Contacteaza-ne" prin e-mail sau telefonic, un operator va prelua solicitarea dumneavoastra
- Documentele necesare trimiterii unui produs in service: Factura si Garantie. Asigura-te ca produsul este expediat alaturi de aceste documente insotitoare. ( daca produsului nu i-a fost emis un certificat de garantie este necesara doar factura)
- Trimiterea unui produs într-un service independent (neautorizat) va duce la pierderea garanției.
- Produsul trimis în service trebuie să conțină toate accesoriile pe care le-ai primit când l-ai achiziționat. Daca nu ai toate accesoriile la dispozitie te rugam sa ne contactezi.
- Păstrarea cutiei produsului nu este obligatorie. Prin urmare, trimiterea în service nu depinde de împachetarea produsului în ambalajul original. Cu toate acestea, îți recomandăm ca produsul trimis în service să fie ambalat corespunzător, pentru a nu fi deteriorat în timpul transportului.
- Dacă produsul se află în perioada de garanție, atât expedierea produsului, cât și reparația acestuia sunt gratuite.
Termenul de reparatie al unui produs
- Termenul de soluționare este de până la maximum 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate. Termenul este valabil pentru produsele care se află în perioada de garanție.
- Nu se oferă produse înlocuitoare în timpul reparației. Perioada petrecută de produsul tău în service se adaugă la perioada de garanție oferită inițial.
- Dacă termenul de reparație a fost depășit, te rugăm să iei legătura cu noi.
- În cazul în care produsul nu poate fi reparat, vei primi documentul de negație de service, pe baza căruia produsul se poate înlocui dacă face parte din oferta SizzMag și este pe stoc. Dacă un nou produs nu este disponibil, poți alege restituirea valorii produsului trimis în service. Pentru a-ți restitui banii, trebuie să ne trimiți documentul eliberat de service.
Condiții în care un produs iese din garanție
- Produsul nu mai poate fi reparat atunci când nu au fost îndeplinite termenele și condițiile de utilizare ale produsului. Alte condiții includ modul de păstrare, contact cu lichide, deteriorări mecanice, defecte fizice (lovituri, crăpături, ciobiri), componente deteriorate sau șocuri electrice.
- În cazul în care se constată aceste condiții, Service-ul îți va trimite un document numit “Refuz de garanție”. Reparația poate fi totuși realizată, însă numai cu acordul tău privind acoperirea costurilor de către tine.