Politica de Retur
Dacă ați cumpărat un produs sau un serviciu online ori fără a merge la magazin (prin telefon, prin poștă, de la un comis voiajor), aveți dreptul de a anula și returna comanda în termen de 14 zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare.
Condiții generale pentru returul produselor vândute de SizzMag
- Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la versiunea inițială de software.
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
- Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
- Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Produse cu condiții speciale de retur
Unele categorii de produse au conditii speciale de retur. Te rugam sa consulti lista de mai jos si sa tii cont de acestea daca vrei sa returnezi un produs din cele mentionate.
- Fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte și altele)
trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, nepurtate, fara pete sau rupturi
- Folii pentru telefoane, tablete sau eBook readere
pot fi returnate doar dacă sunt sigilate (nu au fost desfăcute, nu au fost folosite)
Produse de îngrijire personală (inclusiv Cosmetice sau Maternitate)
din motive de protecție a sănătății clienților, aceste produse nu pot fi returnate decât dacă nu au fost utilizate, desigilate sau testate
- Consumabile sanitare (măști de protecție, mănuși, dezinfectant, etc.)
pot fi returnate doar dacă sunt sigilate
- Saltele (toate produsele vândute și livrate de SizzMag)
pot fi returnate în termen de 101 zile de la livrarea comenzii, cu condiția ca acestea să fie împachetate într-o folie de plastic și să nu fie rupte sau vizibil deteriorate.
- Bijuterii
- Asigurări auto și roviniete
nu pot fi returnate. Excepție fac polițele de asigurare ale căror date nu corespund cu cele introduse la înregistrarea comenzii
- Electrocasnice mici
în cazul în care au fost desigilate și testate de către client, trebuie returnate curățate și igienizate, pentru ca returul să fie acceptat
- Electrocasnice mari
în cazul unui retur, produsul trebuie să fie curățat și igienizat.
- Becuri, lanterne, prelungitoare, prize, baterii, acumulatori și încărcătoare
pot fi returnate doar dacă sunt sigilate
- Muzică și filme, Birotică și papetărie, Licențe software, Jocuri PC și jocuri pentru console
pot fi returnate doar dacă sunt sigilate
- Produsele resigilate
indiferent de categoria din care fac parte, se pot returna conform condițiilor specifice categoriei respective
- Cardurile cadou
nu pot fi returnate
- Licențele electronice
nu pot fi returnate
- Vehiculele electrice
În urma returnării, service-ul va determina dacă sunt necesare aplicarea taxelor de aducere la conformitate.
Termen de finalizare retur
- Din momentul în care ai si trimis solicitarea de retur, termenul de soluționare este de 14 zile calendaristice.
- Curierul se va prezenta la adresa indicată de tine în cel mult 3 zile lucrătoare de la înregistrarea fișei de retur.
Cand primesti banii inapoi
- Dacă ai returnat unul sau mai multe produse și ai selectat opțiunea de a primi banii înapoi, aceștia vor fi transferați în maximum 14 zile în contul din care ai efectuat plata sau pe care l-ai specificat în formularul de retur.
- Termenul standard de restutuire este de 2-3 zile lucrătoare de la finalizarea fișei de retur. Termenul de soluționare pentru fișa de retur este de 14 zile calendaristice din momentul înregistrării acesteia.